www.naramky-urieknutia.sk náramky a náhrdelníky proti urieknutiu
0ks0,00 €
Skip Navigation LinksÚvodná stránka » Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

V našom internetovom obchode náramky-urieknutia.sk má právo nakupovať každá fyzická i právnická osoba pod podmienkou dodržania dole uvedených obchodných podmienok.

Nie sme platcovia DPH.

Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode náramky-urieknutia.sk je: Miroslava Vizentová, Nerudová 5774/2C , Pezinok 90201, Slovenská republika

Objednávka

  1. Nakupujúci (vy) pri objednávaní tovaru uzatvára s predávajúcim (nami) kúpnu zmluvu, ktorá je záväzná v súlade so zákonom č. 108/2000 Z.z. v znení neskorších zmien a predpisov. Pri nakupovaní si nakupujúci vyberie príslušný tovar a vloží ho do košíka. Po vložení vybraného tovaru do nákupného košíka a množstva môže nakupujúci prejsť ku kase a dokončiť objednávku. Po ukončení objednávky je táto objednávka chápaná ako záväzná a možno od nej odstúpiť len za podmienok uvedených nižšie. Vybavujeme iba objednávky uskutočnené pomocou nákupného košíka.
  2. Pre uskutočnenie objednávky sa u nás nemusíte nutne zaregistrovať . Pri nakupovaní ako nezaregistrovaný zákazník, vypĺňate potrebné údaje pri dokončovaní objednávky.
    Záväzná objednávka musí obsahovať povinné údaje ako sú meno, priezvisko a adresa nakupujúceho, názov produktu, počet kusov, celkovú cenu, spôsob dodania tovaru, spôsob platby a pod.
    Osobné údaje, ktoré nám poskytujete v rámci objednávky budú použité v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 428/2002 Z.z. a budú použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).
  3. Po dokončení objednávky dostanete od nás potvrdzujúci email s potvrdením prijatia objednávky. Od tohto momentu sa snažíme Vašu objednávku čo najskôr vybaviť. Ak je tovar skladom, vybavíme Vašu objednávku od 1-3 dní. Ak tovar na sklade nie je, budeme Vás kontaktovať emailom, v ktorom Vás budeme informovať o možných dodacích lehotách a dohodneme sa na ďalšom postupe.
    Objednávky vybavujeme v pracovných dňoch od 8:00-16:00 hod.
    Nákupom automaticky súhlasíte s tým, že môžete byť informovaní o novinkách v našom internetovom obchode e-mailom
  4. Pokiaľ nebudete mať o tieto informácie záujem, máte možnosť ich zasielanie kedykoľvek písomne ukončiť.

Storno objednávky a odstúpenie od zmluvy

  1. Možnosti stornovania objednávky zo strany nakupujúceho, sú možné len v týchto prípadoch:
    a.) v prvý deň (deň uskutočnenia objednávky) – bez poplatku
    b.) objednávateľ má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred expedíciou tovaru, a to prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky - bez poplatku
    c.) do 7 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu – náklady na vrátenie tovaru znáša nakupujúci. Tovar aj s písomným odstúpením od zmluvy treba zaslať v stanovenej lehote na našu adresu. Akceptujeme len vrátenie produktu, ktorý nie je:
    - poškodený
    - používaný
    - je v originálnom obale, ktorý nebol rozbalený
    - obsahuje všetky dodané dokumenty a príslušenstvo obdržané pri kúpe
    d.) ak nie sme schopný dodať tovar ani po následnom objednaní, nenachádza sa ani u dodávateľa.

    Po obdržaní všetkých náležitostí vybavíme Vašu požiadavku najneskôr do 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. Sumu za vrátený tovar Vám podľa Vami vybraného spôsobu prevedieme na Váš účet.

  2. Internetový obchod naramky-urieknutia.sk si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť ak:
    a) sa produkt uvedený na našich stránkach už nevyrába alebo sa prestal vyrábať
    b) sa zmenila cena u dodávateľa produktu
    c) uverejnená cena produktu bola chybná
    V prípade, že kupující už zaplatil za objednaný tovar, bude mu čiastka vrátená prevodom na jeho účet v najkratšom možnom termíne.

Dodanie tovaru a dodacie lehoty

  1. Tovar odosielame na adresu určenú v objednávke zvyčajne do 3-5 pracovných dní (vynímajúc sviatky a víkendy) pri skladových zásobách. Ak tovar skladom nie je, bude nakupujúci o dodacej lehote informovaný mailom. Pri akomkoľvek oneskorení odoslania objednávky bude nakupujúci písomne upozornený.
  2. Tovar je zaslaný buď slovenskou poštou, dodacia lehota je zvyčajne do 3 pracovných dní od odoslania, alebo prepravnou spoločnosťou GLS dodacia lehota je zvyčajne do 24 hodín od odoslania (platí len pre SR)
    Tovar je vždy zasielaný doporučene a obsahuje faktúru – daňový doklad.
  3. Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy tovarov nie sú skladom, a nie sú k dispozícii ani u výrobcov môže byť dodacia lehota dlhšia. O týchto skutočnostiach však bude nakupujúci oboznámený mailom.

Vytvorenie objednávky na osobný odber

Ak si chcete objednať tovar cez internet a prísť si preň priamo u nás , postup je prakticky rovnaký ako v prípade bežnej objednávky.

  1. Vyberte si tovar z našej ponuky a po vložení do košíka pristúpte k vytvoreniu objednávky
  2. V časti doprava si vyberte možnosť osobný odber
  3. Ako spôsob platby si vyberte hotovosť, alebo môžete za vašu objednávku zaplatiť hneď internet bankingom alebo kartou
  4. Potvrďte objednávku

Ako a kedy vám osobný odber doručíme?

Po prijatí vašej objednávky ju začneme okamžite spracovávať, pričom nerozlišujeme, či ste si vybrali doručenie poštou alebo osobný odber.

  1. Hneď, ako je pre vás objednávka hotová odošleme vám e-mail
  2. Vaša objednávka bude pre vás pripravená na osobný odber odkedy vám pošleme SMS
  3. Pre vašu objednávku sa môžete zastaviť u nás v pracovných dňoch od 8:00-16:00 hod v Galaxia pasáži na 1 poschodí , ulica M.R.Štefanika 27 Pezinok

Upozornenie

Prosím, nechoďte si prevziať osobný odber skôr, ako vás na to vyzveme e-mailom alebo SMS správou. V opačnom prípade sa môže stať, že Váš tovar nebude ešte vyrobený a Vy budete merať cestu zbytočne. Ak budete mať podozrenie, že váš osobný odber by už mal byť vybavený a pritom vám stále neprišiel e-mail ani SMS, vždy nás prosím radšej najprv kontaktujte.

Najčastejšie otázky

Dokedy si musím prísť pre osobný odber?
Do 10 kalendárnych dní od momentu, kedy vám pošleme SMS alebo e-mail o tom, že vaša objednávka je pripravená na prevzatie.

Čo ak nestihnem prísť pre osobný odber do 10 kalendárnych dní?
Ak si neprevezmete vašu objednávku pripravenú na osobný odber do 10 kalendárnych dní, objednávka môže byť zrušená. Dodržte teda prosím lehotu 10 dní. V prípade, že vopred viete, že to nestihnete (ak ste náhodou mimo SR alebo vám do toho niečo prišlo), môžete pre vašu objednávku poslať niekoho miesto vás, alebo nám stačí napísať, dokedy vám máme objednávku podržať.

Môže miesto mňa prevziať osobný odber aj niekto iný?
Áno, môže, ale iba v prípade, že nebol zaplatený vopred internet bankingom. Ideálne však je, aby ten, kto bude preberať vašu objednávku, priniesol so sebou vytlačený e-mail s potvrdením vašej objednávky alebo s výzvou na prevzatie osobného odberu.

Cena tovaru, platobné podmienky, prepravné a prebratie tovaru

  1. Cena produktu je stanovená cenníkom obchodu naramky-urieknutia.sk Ceny uvedené v cenníku sú konečné ceny už s DPH. Ceny môžu podliehať zmenám i bez predchádzajúceho ohlásenia. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien výrobcov, dovozcov a pod.. Aktuálna platná cena produktu bude vždy oznámená pri overovaní objednávky.
  2. Ak bude na konkrétny tovar prebiehať časovo obmedzená zľava, vyhradzuje si predávajúci právo v prípade vypredania tohto tovaru alebo skončenia zľavy jednostranne zrušiť túto zľavu. Oznámenie o zrušení zľavy bude doručené na emailovú adresu uvedenú v objednávke. V tomto prípade je kupujúci oprávnený objednávku zrušiť a to do 42 hodín od odoslania oznámenia o zrušení zľavy a to na emailovú adresu objednavky@naramky-urieknutia.sk
    V opačnom prípade je objednávka naďalej záväzná pre obe strany a tovar bude nakupujúcemu dodaný v pôvodnej cene.
  3. Tovar zostáva majetkom predávajúceho až do doby úplného zaplatenia ceny nakupujúcim.
    Nakupujúci uhrádza platbu:
    a.) prevodom na náš bankový účet (platba internetbankingom Vašej banky)
    b.) dobierkou –/celkovú cenu nakupujúci zaplatí pri prevzatí zásielky slovenskej pošte /
    c.) tatrapay //platba cez virtuálny terminál Tatra banky /
    d.) CardPay /platba cez virtuálny terminál banky. Môžete zaplatiť kartami /VISA, VISA Electron, MASTERCARD, Maestro a Diners Club. Použiť môžete uvedené karty vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou.)
  4. Poštovné je účtované podľa hodnoty Vašej objednávky, spôsobu platby a zvolení prepravcu:
    a.) elektronická platba– poplatok za poštovné Slovenská pošta je 1,90 €, prepravná spoločnosť GLS je 2,80 €, pri objednávke nad 35,00€ je poplatok za elektronickú platbu 0,00 € (cena platí len pre expedíciu v SR)
    b.) dobierka (slovenská pošta) – poplatok za poštovné je 2,70 € a pri objednávke nad 35,00 € je poplatok 0,00 € (cena platí len pre expedíciu v SR)
    dobierka (prepravná spoločnosť GLS) – poplatok za poštovné je 3,60 € a pri objednávke nad 35,00 € je poplatok 0,00 € (cena platí len pre expedíciu v SR)
    c.) Tovar do Českej republiky posielame len vopred zaplatení na náš bankový účet, poplatok za poštovné: prepravná spoločnosť GLS je 4,70 €, slovenská pošta je 3,90 €
    Pri preberaní zásielky je nakupujúci povinný skontrolovať si jej fyzickú neporušenosť a kompletnosť. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, nakupujúci je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.
  5. V prípade, ak objednávateľ nezaplatí a neprevezme objednaný tovar mimo situácie poškodenia tovaru pri doručení (zásielka sa vráti ako nedoručená bez zavinenia prevádzkovateľa, napr. ak zmluvný prepravca adresáta nenašiel, nevyrozumel o uložení zásielky, objednávateľ zásielku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal, a pod. ), prevádzkovateľ môže požadovať náhradu škody spôsobenej porušením povinnosti, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta. Zmluvná pokuta je v takom prípade stanovená minimálne vo výške zaplateného poštovného a maximálne vo výške 50% z celkovej ceny objednávky.
  6. Objednávateľovi, ktorý neprevzal objednávku bude zaslaná správa e-mailom so žiadosťou o informáciu, čo ďalej robiť s jeho objednávkou. Na odpoveď na túto výzvu má objednávateľ termín 7 dní odo dňa odoslania správy. Ak objednávateľ požiada o opätovné odoslanie takto vrátenej zásielky, prevádzkovateľ doúčtuje k celkovej cene zásielky druhý manipulačný poplatok a poštovné podľa platného cenníka. Opätovné odoslanie takto vrátenej zásielky je možné len na základe úhrady vopred na náš bankový účet . Pokiaľ objednávateľ na výzvu prevádzkovateľa v určenom termíne neodpovie, objednávka bude zo strany prevádzkovateľa stornovaná.

Záruka , reklamácia , výmena tovaru

  1. Záručná doba pre tovar zakúpený na našich stránkach je 24 mesiacov. Reklamovať je možné len produkt zakúpený v našom e-shope. Pri uplatnení reklamácie je nakupujúci povinný doručiť reklamovaný produkt čistý, mechanicky nepoškodený, v originálnom balení vrátane faktúry predávajúcemu. Pri uplatnení reklamácie sa nakupujúci riadi pokynmi, ktoré dostane mailom od predávajúceho.
  2. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, používaním výrobku v nevhodných podmienkach, nedodržania správnej starostlivosti alebo ak bol prevedený zásah do výrobku inou osobou. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené nesprávnym zaobchádzaním a pod. Reklamácie sa riešia podľa ustanovení Obchodného zákonníka. Zahájenie reklamačného procesu nemá vplyv na povinnosť nakupujúceho riadne uhradiť faktúry.
    V prípade uplatňovania reklamácie sa odporúča nakupujúcemu telefonicky alebo mailom oznámiť predávajúcemu, že daný produkt vykazuje chybu a akým spôsobom sa prejavila. Na základe týchto informácií sa odporučí nakupujúcemu ďalší postup pri vybavovaní reklamácie.
  3. Taktiež nezodpovedáme za škody spôsobené dopravou tovaru, v takom prípade ihneď kontaktujte prepravcu.
  4. Oprávnená reklamácia bude vybavená buď opravou alebo výmenou tovaru.
  5. Výmenu tovaru je možné iba v prípade , že vrátený tovar nebol poškodení tak , aby bol schopný ďalšieho predaja . Výmena tovaru je bezplatná , avšak kupujúci hradí všetky náklady týkajúce sa prepravy .Pred zaslaním tovaru naspäť predávajúcemu, je kupujúci povinný o tom dopredu predávajúceho informovať prostredníctvom mailu. .

Záverečné ustanovenia

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje spotrebiteľa. Spotrebiteľ má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.
  2. Nakupujúci prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí.
  3. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá spotrebiteľovi za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.
  4. Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a spotrebiteľom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.
  5. Práva spotrebiteľa vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.
  6. Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.
  7. Predávajúci a spotrebiteľ sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

Veľkosť náramkov

Nezabudnite, že dĺžky náramkov na stránke sú uvádzané v celkovej dĺžke VRÁTANE zapínania /karabínky/

Aká je Vaša veľkosť náramku? Ak si nie ste istí, akú veľkosť náramku máte, vezmite kúsok šnúrky a omotajte ju okolo Vášho zápästia, následne dĺžku tejto šnúrky odmerajte pravítkom a pridajte k tomu 1 až 2cm.

Orientačné veľkosti:
15 cm detská veľkosť (útla dámska veľkosť)
16 cm ,17 cm dámska veľkosť
18 cm ( útla pánska veľkosť )
19 cm , 20 cm pánska veľkosť
21 cm hrubšia pánska veľkosť

zaregistrujte sa k odberu noviniek a pre ďalšie exkluzívne ponuky  
visa visa electron master card diners club maestro     maestro maestro     Možnosť platby cez TATRAPAY

Copyright www.naramky-urieknutia.sk © 2019